teisipäev, 10. juuni 2008

Müüdid ja tegelikkus

Küll inglise keelne, kuid peaks siiski arusaadav olema:)

Ma tean, et Jeesus Kristus on elava Jumala, elav Poeg.
Ka minu abikaasalt küsitakse tihti peale, et mitu naist tal on... ha ha.. ta vastab tavaliselt, et saab vaevu ühega hakkama! Millegipärast seostatakse mormoone või Viimse Aja Pühasid tõesti alati mitmenaisepidamisega. Ausõna mina ei tunne isiklikult ühtegi sellist perekonda, kus isa oleks abielus mitme naisega ja naised siis rõõmsalt pead jalad koos üksteise lapsi kasvataksid. Kahjuks tean küll peresid, kus (tavaliselt) isa isekate soovide tõttu on perekond purunenud või purunemas ja neil meestel on küll nö mitu naist (armuke või uus naine ja vaene laste ema kes ikka veel oma laste isa ja meest armastab). Tuleb tuttav ette?
Huvitav miks inimesed arvavad, et me ei usu Kristusesse? Carl-Erik on praegusel eluetapil lugemas Uut testamenti, Marta Vana Testamenti, mina just lõpetasin Vana Testamendiga, kuna õpetasin möödunud õppeaastal noortele seminaris just seda. Perena loeme küll iga päev Mormoni Raamatut aga kes iganes on seda raamatut kasvõi natukene lugenud, teab, et see raamat on Teine Testament Jeesusest Kristusest, ehk siis selle õpetused keskenduvad samuti Kristusele.
Perekond on kesksel kohal Looja plaanis. Me tõesti usume, et perekonnad võivad olla igavesed.
Järgnevalt on mõned küsimused mille üle mõtiskleda.

1. Kas sa usud Jumalasse kes on lahke, armastav ja õiglane?

2. Kas sa usud, et ühel päeval on sul taevas kõik mis teeb sind õnnelikuks?

3. Kas sa armastad oma peret piiritult?

4. Kas sa oleksid siin maa peal ilma nendeta õnnelik?

5. Kas sa oleksid taevas ilma nendeta õnnelik?

6. Kas sa suudaksid (ära proovi!) vaadata oma lapsele silma ja öelda talle, et sul on siin maa peal temaga tore koos olla, kuid ühel päeval taevas oled õnnelik ka siis kui teda seal ei ole?

Ma armastan oma lapsi nii väga, et soovin nendega igavesti koos olla. Isekas? Võibolla... Samas usun ma, et ka nemad tunnevad minu vastu sama.
Ma ju mõistan, et nad kasvavad suureks, elavad oma elu jne
Kuid see siduv tunne, armastus, ei pea ja ei tohikski aastatega kahaneda.


Kommentaare ei ole: