laupäev, 16. märts 2013

Julgus


“Ma teen neid asju, millest ma tean, et need on õiged,” ütles President Brigham Young, “ja Issand õnnistab mind.”  Täna, kui ma seda lugesin, siis mõistsin, et see on täpselt kuidas ka mina püüan elada.  Tihti tunnen end küll vastuvoolu ujujana, kuid see ei pane mind ometigi teistega kaasa ujuma.  Eriti vahva on vahel kohata ka mõnda teist nö vastuvoolu ujujat ja lausa rõõm, kui ka need vähesed kaasujujad ei muuda raskuste tulles suunda.  Artikkel siis ise järgmine
http://www.lds.org/ensign/1997/03/courage-the-unfailing-beacon?lang=eng aga minu jaoks need eelöeldud pres. Youngi sõnad ei ole ainult kiriku või koduõppe kontekstis, vaid üleüldisemat kõige kohta minu elus.  Midagi samal teemal ka eesti keeles http://www.lds.org/general-conference/2012/10/be-valiant-in-courage-strength-and-activity?lang=eng&clang=est .  Julgus, jõud, tegutsemistahe ja usaldusväärsus – millised imetlusväärsed omadused!   Nende poole tasub püüelda:)
Olen äärmiselt tänulik oma abikaasa ja laste eest, kes minuga koos vabatahtikult vastuvoolu ujuvad ja vanemate eest, kes meie eluviisi armastavalt toetavad.
Pean äärmiselt oluliseks, tähtsamaks kui akadeemilised saavutused, iseloomu kasvatamist ja olen mõistnud, et seda saab õpetada ainult isikliku eeskuju kaudu. 
Eile juhtus meil kurb sündmus - meie kiisut hammustas koer.  Õnneks oli imekombel tegemist õnneliku õnnetusega ja järgnevad kaks nädalat veedab Pätu toas.  Kirjutan sellest aga hoopis selleks, et mainida, kui uhke ma olen Marta üle.  See kuidas ta raskes olukorras rahulikuks jäi ja adekvaatset tegutses oli imeline.  Samuti nägin kuidas Bert ja Carl oma raha pakkusid (loomaarstil käimise jaoks).  Paul pakkus abi kassi tassimisel arsti juurde ja  Koit oli äärmiselt kaastundlik ja õrn.  Kõige selle põhjal tundsin kui õnnistatud ma olen.  Mul on imelised lapsed.  Kaastundlikud, abivalmid, õrnad, hoolitsevad, kaine mõistusega, asjalikud, julged.    Laua ääres õppimist oli eile küll vähevõitu, aga mis siis sellest:)  Pole ju erilist vahet kas me õpime näiteks rööpküliku pindalat täna või järgmisel nädalal? 



Kommentaare ei ole: