pühapäev, 28. august 2011

Pühakirjad!

Me kõik oleme ebatäiuslikud. Mina olen ebatäiuslik. Mul on muidugi palju, kuid eriti üks evangeeliumi põhimõte, mida ma tahaksid, aga veel ei suuda teha. Ma lihtsalt ei suuda hommikul vara ärgata! Ma nii tahaksin seda teha, aga kui Koit läheb hilja magama ja sööb öösel ma ei tea kui mitu korda jne siis hommikul on mul lihtsalt võimatu üles ärgata. Ma proovin rakendada usku ja palvetan selle nimel, et ma suudaksin seda teha. Vaatame kuidas see läheb. Ma tean, et kui me läheme vara magama ja ärkame varakult siis suudame me palju rohkem head ja vajalikku korda saata. Ma olen seda isiklikult kogenud ja igatsen seda jõudu ja väge.
Me loeme praegu ikka veel perena Vana Testamenti ja homsest alustame Carliga Õpetuste ja Lepingute uurimist ning Isikliku Arengu raames hakkan lugema iga päev Mormoni Raamatut, kuid täna lugesin siis väga head artiklit The Surety Of A Better Testament president James E. Faustilt. See rääkis Uuest Testamendist ja siis mul tuli korraga nii tugev tunne, et tahaks seda ka kohe lugema hakata jälle. Nii et ma siis nuputan kuidas ma seda kõike jõuaksin ja mulle tuli meelde kuidas ma kunagi varahommikul enne laste ärkamist lugesin ja lugesin ja lugesin. See oli nii mõnus!

Kommentaare ei ole: