laupäev, 20. oktoober 2012

Vahvad mõtted:)

Käisime täna Chrisiga raamatukogus.  Teeme seda ikka aegajalt, siis kui raamatuid on juba kaks korda internetis pikendatud ja tagastamistähtaeg käes(loe:möödas).  Niisiis täna oli see päev...ja oli nii tore.  Nõmme raamatukogu on tõepoolest vist maailma kõige mõnusam, vähemalt meile meeldib.  Nagu kohapeal selgus peeti täna raamatukogu 90. sünnipäeva.  Meie jõudsime muidugi kohale siis kui põhitegevused juba möödas, kuid saime sünnipäeva maigu ikkagi suhu.  Esiteks oli raamatukogule keegi teinud sünnipäeva puhul sellise toreda purgi, kus igasugu erinevad head mõtted(erinevatest) raamatutest sees.  Ka meile pakuti (nö kommi asemel) ja oh üllatust saime just seda mida vaja!  Minu paberil oli järgnev sõnum:  "Tõeliselt suur inimene paneb ka teised end suurena tundma."  ja Chrisil: "Lapsed peavad suurte inimestega väga kannatlikud olema".  Viimane siis Antoine de Saint-Exupery´lt.  Teiseks oli täna võimalik saada endale täiesti uus raamat ja ma muidugi kasutasin seda võimalust.  Kuna tegemist oli vahetusaktsiooniga, millest sain teada alles kohapeal, siis viin vastu heas korras raamatu millalgi järgmisel nädalal ja hetkel pole mul veel aimugi, millise kodus olevatest raamatutest ma ära annan, aga sain tuttuue Anna Haava raamatu  "Mälestusi Laanekivi Manni lapsepõvest".  Jee!  Anna Haava on mulle alati hästi sümpaatne olnud.  Ootan juba põnevusega selle teosega tutvumist.

Kommentaare ei ole: