teisipäev, 26. juuli 2016

Me õpime ja areneme iga päev :)

Möödunud õppeaasta (nimetagem seda nii) oli huvitav.  Iga päev oma kordumatus ilus ( ja vahel valus) oli omamoodi imeline.  Carl jätkas alustatud teed Audentese e-õppes, Marta alustas oma põnevat keskkooli vabaõpet West Riveri Akadeemias, Paul ja Bert olid "hingekirjas" Rakvere Vanalinnakoolis. Meie perega liitus talvel Moona ja seega Koit ei olegi enam pesamuna!  Issi lõpetas kevadel EMTA-s magistri, muid lõpetamisi meil sel korral ei olnud.  Seega oli aasta enam-vähem pingevaba.  Talve teisel poolel kolisime maale ja oleme nüüdseks põhimõtteliselt uue olukorraga kohanenud. Tegelikult käib meil "õppetöö" terve aasta 24/7 ja vahel teeme midagi ka laua ääres. :)
Näiteks praegu on meil jõuluni tähenädalad, kuigi Koit tunneb juba kõiki tähti ja I klassini on tegelikult veel aastake tundsime, et just praegu on hea aeg täpselt selleks.  Proovin selgitada, kuidas me seda teeme nii, et see hõlmab peres kõiki.
A-tähega alustasime nädal peale apostel M Russell Ballardi Eestis käiku.  Nii et saime arutada ja analüüsida. Rääkisime ajaloost ja  Aadamast, Aabrahamist, Almast ja Abinadist, Alma nooremast ja Ammonist.  Andestusest, armastusest, aususest ja austusest, abivalmidusest, alandlikkusest.  Ahvidest  ja alligaatoritest (Berdi loomaõpetus), apelsinidest, aprikoosidest, ananassidest (Berdi taimeõpetus), ametüstist (kivimiõpetus).  Arutasime abielu ja abikaasade teemal.  Arheoloogia ja anatoomia, antroposoofia ja antropoloogia, astronoomia ja astroloogia.  Tegelikult oli neid teemasid veel palju-palju rohkem ja igaüks leidis midagi, mis algas A-tähega ja teda huvitas.  Sel nädalal oleme E-tähe juures.
(Koduõpe on meie perele parim!)

1 kommentaar:

Theresa williams ütles ...

Tere, ma olen Theresa Williams. Pärast aastatega Andersoniga suheldes läks ta koos minuga lahti, tegin kõik endast oleneva, et teda tagasi tuua, kuid kõik oli asjata, tahtsin ta tagasi nii palju, et ma armastan teda, Ma palusin teda kõike, lubasin, kuid ta keeldus. Ma selgitasin oma probleemi oma sõbrannale ja ta soovitas pigem ühendust kirjutamise ratastega, mis aitaks mul anda õigekirja, et ta tagasi saaks, kuid olen tüüp, mida kunagi ei usutud õigekirja, mul ei olnud muud valikut kui seda proovida, ma postitas kirja ratas ja ta ütles mulle, et ei ole mingit probleemi, et kõik oleks enne kolme päeva, enne kui kolm päeva tagasi mulle kolm päeva tagasi tagasi läinud, viskas ta õigekirja ja üllatavalt teisel päeval umbes kell 16.00. Minu endine kutsus mind, ma olin nii üllatunud, vastasin kõnele ja kõik, mida ta ütles, oli see nii kahju, et see juhtus, et ta tahab, et ma naaseksin teda, et ta armastab mind nii palju. Ma olin nii õnnelik ja käisin temaga, see oli see, kuidas me hakkasime uuesti koos elama koos. Sellest ajast alates olen lubanud, et keegi, kellele ma tean, et on suhteprobleeme, oleksin mulle selle inimese abistamiseks, viidates talle ainukeseks tõeliseks ja võimsaks õigekirja ratiks, kes aitas mind oma probleemiga. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} võite talle e-kirja saata, kui vajate abi tema suhetes või muudes kohtuasjades.

1) Armastusloomingud
2) kadunud armastuse loitsud
3) Abielulahutuse ilm
4) Abielu Tähemärgid
5) siduv loits.
6) Breakup Tähemärgid
7) mineviku armastaja välja laskma
8.) Tahad edutada oma kontoris / loteriide õigekirja
9) tahab oma väljavalitu rahuldada
Kui teil on probleemi püsiva lahenduse leidmiseks, pöörduge selle mehe poole
{drogunduspellcaster@gmail.com} kaudu