pühapäev, 4. september 2011

Suurepärane pühapäev!

Mis tänases hingamispäevas nii erilist oli?
Me käisime perena kirikus, Chris tegi küüslauguspagette Marta abiga ja me käisime pealelõunal kõik koos metsas ratastega sõitmas. See oli nii imeline!
Mets oli vaatamata sellele, et seal rahvast ikka liikus, nii vaikne ja muidugi septembrikuiselt ilus. Meil olid kõigil kiivrid peas:D Koduaiast välja sõites oli küll natuke kummaline tunne, sest üldiselt ei kanna peaaegu mitte keegi kes meie majast mööda sõidab kiivrit aga me tegime seda siiski ja mulle meeldib kuidas Carl ütles, et me peamegi teistele eeskujuks olema:) Metsa lõhn ja soe päikesepaiste, mu oma laste rõõmsad näod ja kalli abikaasa vastupidavus ning väikemeeste reibas laul(Bert ja Koit sõitsid taga kärus) - kõik see oli nii tore! Elu on imeline ja ma tundsin, et olen nii õnnelik! Kuigi vahel on raske siis tegelikult on ka katsumused meie enda heaks. Ma tean seda.
Täna oli hea päev!

Kommentaare ei ole: