esmaspäev, 22. detsember 2014

Teel...

Vaatan juba optimistlikult uude aastasse ja see on nii tore! 
Mööduv aasta oli meie pere jaoks suhteliselt raske, ometi oli ka helgeid hetki ja positiivseid muutusi.
Endalegi uskumatuna näiv on tõsiasi, et puhtad terapeutilised eeterlikud õlid toimivad!  Aasta viimasel kuul tunnen, et olen saanud rohkelt juurde energiat ja tasakaalu ning tervis on üle pika aja taastumas ... ja mitte ainult minul, vaid tervel perel, tasapisi aga kindlalt.  Kuidagimoodi, imekombel jõudsime selle aasta lõpuks siia, kus me täna oleme ja ma olen selle üle nii rõõmus.  Kasutame ainult looduslikke terviseturgutajaid (põhiliselt doTerra puhtaid terapeutilisi eeterlikke õlisid), ravimikarp on veel olemas kuid seisab ja kogub tolmu. 
Mõned doTerra õlide kasutamise kogemusel põhinevad nipid:
1.  Isegi kui oled skeptiline proovi ja isegi kui esialgu ei ole tulemust, katseta edasi.  Eeterlike õlidega tuleb arvestada, et mis sobib ühele ei puugi anda sugugi soovitud tulemust teisel.  Meil kõigil on erinev kehakeemia, geenid, keskkond, toitumine jms, see kõik mängib oma osa. 
2.  Varusta ennast õlidega enne probleemide tekkimist.  Meie tutvusime õlidega tasapisi, kuid mingil hetkel tundsin, et vajan rohkem valikuvariante.  DoTerra firma pakub püsiklientidele suuri soodustusi ja liitumisel väga hea hinnaga komplekte.   Ka mulle tundusid hinnad esialgu ulmelised, kuid nüüd oskan nende väärtust hinnata.  DoTerraga liitumine tähendab, et oled püsiklient.  Kui tellid iga kuu (aga seda ei pea tegema) vähemalt 50 punkti eest (ehk umbes 50 euro eest) kogud punkte, mille eest saad hiljem tasuta tooteid (sarnane süsteem nagu pangas või lennufirmas).  Mina liitusin selle aasta augustis ja sel kuul sain näiteks 9 õli tasuta :)
3.  Järjepidevus on võti! 
Kuna ma eelmise õppeaasta jooksul 6 korda antibiootikumi kuuri läbi tegin, ei olnud mul suveks raske mõista, et vajan muutust.  Oli selge, et nii edasi minna ei saa.  Tavameditsiinist sõltuvuses olnud inimesena võin öelda, et tean kui mugav see sümptomitega tegelemine on.  Allergia, võta Zyrtecit, valu-Ibumetin, palavik-Paracetamol jne  ja tundub, vähemalt mõni aeg, et see ongi lahendus.  Aga kas on?  Ütlen ausalt, et ma ei teadnud, et teisiti on päriselt ka võimalik.  Ainult, et tõesti, tihti peale on vähemalt esialgu, õli kasutamine harjumatult tüütu.  Sellega ei saa nii, et korra kasutasin, soovitud tulemust ei olnud, järelikult ei mõjunud.  Eeterlikku õli tuleb kasutada (määrida, sisse võtta) tihedalt, olenevalt probleemist, näiteks iga paari tunni tagant.  Samas, ma pean ütlema, et mina lausa naudin põetamist.  See on kuidagi eriti eriline armastuse väljendus.  Ja mu abikaasale meeldib hoolitsus ning lastele samuti.  Aga mulle teeb veel suuremat rõõmu see, et lapsed/noored juba varakult õpivad enda (ja teiste) eest hoolitsema. 

:) 

5 kommentaari:

nakisha ütles ...

tere, minu nimi on nakisha, ma tahan, et te kõik koos minuga tänaks seda meest, et ta mu kodus oma endise abikaasa taha taandas, kes viskas mind teisele naisele viieks aastaks. Alguses ei uskunud ma kunagi, et DR OGUDUGU suudab mul aidata mu teisele naisele oma EX HUSBANDi tagasi, aga kuna ma ikka armastan teda ja vajab teda oma elus. Töötan ja järgin DR OGUDUGU juhendust ja see üllatas mind, et pärast 3 Mu kiriku valimise päevad ja DR OGUDUGU'ga töötamine kutsus mu EX HUSBAND mulle palve minust andestama ja unustama kõik, mida ta mulle endiselt on teinud, et ta ikka armastab mind ... nüüd ise ja mu abikaasa täidavad kokku ja me oleme väga õnnelik meie uue eluga ... kõik tänu DR OGUDUGUle selle suurepärase töö eest, mida ta mulle on teinud ... luban alati jagada oma head tööd kogu laiale maailmale ja kui ükski keha on seal, kes läbib suhtelisi raskusi, peaks võtke temaga ühendust e-posti teel: drogudugusolutionspell@gmail.com või whatsapp +2349097050691
Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele probleemidele
(1) Kui soovite oma ex tagasi.
(2) kui sul on alati halvad unenäod.
(3) Tahad edutada oma kontoris.
(4) Soovite, et naised / mehed võtaksid pärast teid.
(5) Kui soovite lapse.
(6) Sa tahad olla rikas.
(7) Te soovite siduda oma abikaasa / naisega
igavesti sinu.
(8) Kui teil on vaja rahalist abi.
(9) Taimne hooldus.
 võtke DR OGUDUGU oma e-posti teel ühendust täieliku lahendusega drogudugusolutionspell@gmail.com

Theresa williams ütles ...

Tere, ma olen Theresa Williams. Pärast aastatega Andersoniga suheldes läks ta koos minuga lahti, tegin kõik endast oleneva, et teda tagasi tuua, kuid kõik oli asjata, tahtsin ta tagasi nii palju, et ma armastan teda, Ma palusin teda kõike, lubasin, kuid ta keeldus. Ma selgitasin oma probleemi oma sõbrannale ja ta soovitas pigem ühendust kirjutamise ratastega, mis aitaks mul anda õigekirja, et ta tagasi saaks, kuid olen tüüp, mida kunagi ei usutud õigekirja, mul ei olnud muud valikut kui seda proovida, ma postitas kirja ratas ja ta ütles mulle, et ei ole mingit probleemi, et kõik oleks enne kolme päeva, enne kui kolm päeva tagasi mulle kolm päeva tagasi tagasi läinud, viskas ta õigekirja ja üllatavalt teisel päeval umbes kell 16.00. Minu endine kutsus mind, ma olin nii üllatunud, vastasin kõnele ja kõik, mida ta ütles, oli see nii kahju, et see juhtus, et ta tahab, et ma naaseksin teda, et ta armastab mind nii palju. Ma olin nii õnnelik ja käisin temaga, see oli see, kuidas me hakkasime uuesti koos elama koos. Sellest ajast alates olen lubanud, et keegi, kellele ma tean, et on suhteprobleeme, oleksin mulle selle inimese abistamiseks, viidates talle ainukeseks tõeliseks ja võimsaks õigekirja ratiks, kes aitas mind oma probleemiga. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} võite talle e-kirja saata, kui vajate abi tema suhetes või muudes kohtuasjades.

1) Armastusloomingud
2) kadunud armastuse loitsud
3) Abielulahutuse ilm
4) Abielu Tähemärgid
5) siduv loits.
6) Breakup Tähemärgid
7) mineviku armastaja välja laskma
8.) Tahad edutada oma kontoris / loteriide õigekirja
9) tahab oma väljavalitu rahuldada
Kui teil on probleemi püsiva lahenduse leidmiseks, pöörduge selle mehe poole
{drogunduspellcaster@gmail.com} kaudu

Anonymous ütles ...

Tere sõbrad, see on minu tunnistus. oleme abielus 5 aastat ja koos 9 aastat. meid lahutati 4 kuud. Ta soovib ja ei taha meie abielu päästa. Oleme olnud suurepärane paar (vähemalt ma uskusin seda) ja vaidleme harva. Kuud enne kodust lahkumist oli ta nii passiivne ja magas palju. Sain aru, et tal oli kellegagi emotsionaalne suhe ja ta kinnitas, et ta on tema vastu köidetud. Siis ütles ta, et pole minusse enam armunud ega saa minuga elada. Ma palusin, nutsin ja nii mitu kuud. Ma vajasin nii palju abi ja soovin, et mu abikaasa pöörduks minu juurde tagasi. Sirvisin Internetis, kui nägin daami ütlust, kuidas dr Ajayi oli suur õigekirjalooja, kes aitas fibroidi ravida ja kas ta suutis saada oma lapse, kes omakorda taastatud rahu kodus. ta loobub tema kontaktisikust ja ma kopeerisin selle, alguses olin skeptiline ühenduse võtmise suhtes, kuid mul on tõesti vaja oma probleemile püsivat lahendust, nii et saadan talle tema olukorda selgitava sõnumi. Ta käskis mul olla kindel, et mu mees tuleb pöördudes minu poole, kui peaksin tegema nii, nagu ta oli käskinud, tegin kõik, mis ta käskis mul teha, ja neljandal päeval sain temalt vabandust palunud teksti, milles ta ütles, et ta ei tea, mis tema ümber tuli, sel õhtul tuli ta tagasi koju ja palus. kõigi tema valede tegude eest ja sellest ajast alates on meie armastus ja abielu olnud tugevamad. Tahan tänada erilist tänu suurele loitsimeistrile dr Ajayaile tema hea töö eest ja selle eest, et ta mind elus taas õnnelikuks tegi. Kui teil on sama perekonnaseisu küsimus või teil on muid probleeme, mis teid vaevavad, pöörduge täna dr Ajayi poole e-posti aadressil: Drajayi1990@gmail.com või Whatsapi numbrile: +2347084887094. Ta on võimeline täitma igasuguseid loitsusid, millest võite mõelda, ma olen elav tunnistus.

Agure Marian ütles ...

Üks parim otsus, mille ma kunagi teinud olin, võttis Dr Adeleke ' ga ühendust, et aidata mul oma abikaasat tagasi saada, ma olin elu täis õnne pärast seda, kui ma võtsin Dr Adelekega ühendust, kuna ta ei toonud lihtsalt minu abikaasat tagasi minu juurde, tegi ta ka meie armastuse üksteise vastu ainulaadseks ja suurepärase. Kui teil on vaja vürtsi oma suhet rohkem armastust ja romantika kontakt Dr. Adeleke kõne/WhatsApp teda (+ 27740386124) e-posti aadress: aoba5019@gmail. Com

JEAN BEDU ütles ...

Ma olen Jean alates USA, mul oli probleem mõeldav ja laager lapsed pärast 11aastat abielu, ma olen olnud mitu haigla, kuid ei saa ette kujutada, kuni ma nägin tunnistust Internetis, kuidas Dr Adeleke aidata ühel daam oma juured ja ürdid siirupit.. Ma võtsin temaga ühendust ilma kahtluseta ja ta ütles mulle kõik, mida ma pean tegema, mida ma tegin, et minu suurim üllatus, ma jäin rasedaks lühikese aja jooksul ja ma olen nii rõõmus, et öelda kõigile, et ma olen laste ema. Ta on Jumal saatis nii teha temaga ühendust iga probleem (aoba5019@gmail.com) või võtke teda WhatsApp: + 27740386124